2015年12月7日 星期一

我的箍牙過程記錄分享(二) 上箍脫牙篇


脫完智慧齒之後, 就是上箍了
第一次: 先上上排牙
隔一星期再上  下一排牙, 之後才碌四隻牙
初時好擔心唔好睇, 個咀好嘟 =3=
一上完一粒粒的牙箍後, 
感覺就好似食完乾酥餅咁...有層野在牙齒表面😊




起身照下鏡又覺得幾ok
之後上埋鐵線, 又覺得冇乜野丫
照平時食野, 一D都唔痛
反而一返Office 見同事就有好多不同既反應...
令我嗰晚有感而發地 Post 左呢段野喺 Facebook 


的確, 別人的言語和自己心理上的變化反而令我有點措心不及.
但之後很窩心地收到很多的支持和鼓勵說話 ~^^~
" 很痛時,想想將來會靚靚 "
" 只是初頭幾個月痛d , 之後很快就沒事了"

其中上排牙, 有隻爆牙和迫左埋入去既牙無上
因為要遲些脫了牙, 才有位置讓它們移位 (MOVE!!)

到了第二日, 牙齒才開始有點無力, 咬不到東西, 
牙腳就好像橡膠一樣---好軟,有反彈力的感覺 !


好似咁樣   橡膠牙腳   一直維持了幾天
令我食野開始只能食到好淋好淋 / 流質既野
即使剪碎去食都是超痛..><..
心情有點煩躁, 因平時食野都好快
現在要做多很多功夫和花時間去處理和清潔

過了大約一星期左右...



到了TLS健康生活纖營計劃畢業聚餐
我和我的學員減重成功後的歡聚時間 ^^
說話仍有些辛苦,因為好難合埋口, 
所有食物都要剪碎, 慢慢食
食到好痛.><.


上面這個海底燕窩(珊瑚草)和智利紫晶藻就咬不到了
只要上 hk.shop.com/beautyforevershop (搜尋 珊瑚草 就會見到) 


我的四隻牙仔, 都是位置較側面的牙
原來 D 牙腳好長 !!


碌了之後, 用漂白水浸下就可以珍藏了
再加上多些一粒粒的牙箍和粗鐵線



講開又講
其實我之前身體好差的,經常要睇醫生
高峰期是每10日去睇一次醫生
但真的飲了Isotonix 的健康營養補充品, 身體一直KEEP得好好(≧▽≦) 
就一直也沒有因病去看中、西醫了
最開心是喝了Isotonix opc-3 抗氧化之後, 沒了鼻敏感的困擾/(≧▽≦)y



而在每次有傷口時, 我會預備定 Ultimate Aloe™ 全葉蘆薈汁(原味)
因為含有超過200種營養, 當中的多醣體能夠很快修復傷口、消炎
跟出面其他牌子的成份不同
剔除了寒涼成份 ( 大黃素和蘆薈素)
而且是濃縮了150%, 特別快見效


有IASC(國際蘆薈科學協會)認證,證明產品蘆薈含量和純度達到A級標準
飲完之後, 皮膚、腸胃可排毒
消化系統、免疫力都能提升 UP ! UP ! UP !



同時間, 我會溝埋用黎看門口既
維他命B群,  維他命C, 綜合維他命 (其實是有套裝比較便宜的)


沖完係成杯有氣雜果汁咁, 務求令我的牙窿快點止血, 
快D 生反牙肉出黎

其實有拍低牙窿的, 真的很深, 
不過因為有點不雅, 就不便公開了~

點解要三種溝埋呢? 
因為維他命B群和 C 都是水溶性, 經水流失
而且愈熱又會流失, 營養在身體會經排尿排走, 不智停留很久
所以如果不飲supplement補充一下, 
單靠日常飲食
根本不能達到美國每日建議攝取量

加上現今的食物營養比十年前已少了50-78%
即是會越來越不健康
多小病小痛, 雖無大病痛, 但就成日覺得眼瞓、
提唔起精神兼周身骨痛等等亞健康問題, 
例如...容易疲勞、睡眠紊亂、食慾不振、多種痛症
持續下去, 就會變成疾病

除了上箍脫牙, 其實我呢個CASE
仲有個特別之處
就是要加兩舊補牙的物料在上下排牙之間
令上排牙當中, "被爆牙迫左埋入去既牙" 不會比下排牙頂住

唉, 搞到講野好奇怪
食野都只有用這兩舊野食(黃黃地的)
差點合不到咀 T-T  (好唔想講野&見人)
自信心極低
幸好身邊有些好的人發現, 都會話"無乜野丫" "幾得意呀"
先感覺良好一點



下次再分享平時食乜野~有箍牙食譜 ^^
上一篇: 我的箍牙過程記錄分享(一) 脫智慧齒篇
下一篇: 我的箍牙過程記錄分享(三) 飲食篇 (附箍牙食譜)

沒有留言:

張貼留言