2015年5月31日 星期日

多啦A夢主題餐廳


平時大家工作忙碌,
有時間一齊坐低食飯都想食好d, Happy D 嘆下~
上timable搵下去邊拍下拖既時候就發現左呢間餐廳
剛好前排睇左 多啦A夢 STAND BY ME
就好有興趣去了!!


本身門口都有人排隊
仲以為有排等
點知 2人桌好快就有位! (Surprise!)


在餐廳內除左有車廂卡位,仲有2-4人座位在中間
旁邊就係影相佈景板
所以點完食物後,見無人就走入去影相


點知當我一係入面窿出黎,
就吸引到在場大人小朋友的注意
即刻勁多小朋友走埋黎~
呢位妹妹仲彈跳過黎問
"你點樣入到去架?"
我答左佢之後, 佢即刻入黎攝鏡
仲叫我快d 走 (好搞笑XD)


影完之後
D 沙律已經到了
其餘小食、甜品都好快黎到
由於行緊TLS, 所以主餐點了2沙律, 2份壽司同1份八爪魚
都已經飽了(估唔到)!
而且沙律價錢方面,以日式餐廳來說算平了!($38-48)


至於甜品方面
有款有多啦A夢特色選擇
都係$58一set
我地就揀左呢款"和風紅白甜品" 
對於喜歡甜品的我都覺得紅豆比較甜
白色的比較硬
個餅乾就正常~ 


多啦A夢感動朱古力
面頭的糖紙會分開上, 底部有塊膠片
抆咗塊膠片, 放落面頭就得
不過好易沉
所以影相的話記得預備定 



食完多拉先知
有order甜品, 就有年糕送 (Surprise!)
同埋埋單先知
滿$300就有得抽獎
得獎者可得到雙人來回日本機票連川崎市藤子.F.不二雄博物館入場券2張 (Surprise!)
(本身想食夠$300 
可以用富邦美安信用卡
簽賬可以有$1=$2積分 
點知有意外驚喜^^ )

*多啦A夢主題&年糕&抽獎活動會於4月12日完結
MEGABOX 10/F 日和號 
https://www.facebook.com/NipponSushiDining   


臨走前要影返張!  
很感恩~食完影完happy左~
仲有3個Surprise同靚相留念
 photo by HARDY.CHEUNG 

沒有留言:

張貼留言