2018年11月3日 星期六

(真實康復經歷分享) 過敏性鼻炎 (鼻敏感)/ 氣管敏感/ 敏感症食咩好? 點算好?

一直都好想打一篇有關氣管敏感/ 哮喘嘅文章
今天終於有時間, 因為轉天氣都有不少人會同我一樣
希望以自身經歷和見證 可以提供有用的資訊
幫到有需要的人

係大約一個月前...


我因為食咗好多本身會易致敏嘅食物
包括: 麩質、朱古力、奶等 (致敏源)

加上第二朝早加上凍醒、瞓得唔好 (免疫力下降)
拎咗件秋冬天嘅長毛毛外套出嚟著出街 (致敏源)

大概一個鐘頭後, 我在室內比冷氣吹襯個鼻
就開始感覺到氣管收窄 呼吸困難


初時好驚,
因為上一次氣管收窄已經係大概十年前嘅事
唔通真係年紀大了, 會哮喘復發?

我已經有十幾年時間唔需要再去醫院覆診睇哮喘
而我亦都因為咁樣
開始好緊張自己嘅身體狀況
即刻用咗唔同嘅方法去嘗試改善我的健康問題

因為細個食了十幾廿年西藥、鼻敏感藥和哮喘藥
好感受到當中副作用對我身體的影響
而且有長期病患、無法醫好的感覺, 實在令人太絕望
當日我第一件害怕和發惡夢的
就是夢見自己要食一PACK A4紙咁大包既哮喘藥

所以今次我會用改用有效的營養補充品去啟動自身免疫系統
題外話: 特別推薦大家看





內在:我立即用屋企現有的營養補充品 (食足所需份量)


Isotonix OPC-3沖飲 
改善過敏症、消炎(鼻炎) 、抗氧化(細胞膜) - 3蓋


Isotonix Resveratrol白藜蘆醇沖飲
增強肺功能、抗氧化(細胞核) - 1蓋
補腎、抗氧化 - 1蓋

維他命C
增強免疫力- 1蓋



每次飲 240ml : 3蓋 (OPC) + 1蓋(白藜蘆醇/ 巴西莓/ 維他命C)
空腹飲一天3-4次, 15分鐘吸收後進食

很快就已經明顯無氣管收窄
但仍然未感覺到回恢完全健康的狀態

街一比冷氣和有空氣污染的風一吹,就唔舒服
所以最初連落街一陣都唔舒服

要帶EA MASK 日本健康勳章、戴口罩和薄頸巾保護 

EA MASK我是在網上購買 3個(ztore.com) 滿$150 免運費送到樓下順豐智能櫃

之後看了ViuTv 恐怖醫學 第88集 過敏症 (https://bit.ly/2Ry4rBs)

才記起外在環境 除了用Rainbow機吸床上用品之外,
還有秋冬天衫和塵蟎


 只是塵蟎已經咁多 (累積了6個月)


節目中提及: 
增加體內調節 T細胞 (Treg)>>>有效減少過敏症
於是立即買了一瓶 Isotonix菠蘿酵素沖飲
可以有效消炎和增加體內 "調節 T細胞" 的數目



有些細胞在免疫系統中以蛋白層作為擋箭牌,「偽裝」成無害的細胞。而蛋白酵素,例如菠蘿酵素就能幫助支援免疫系統檢測這些細胞。這些酵素可支持身體進行「細胞內部大掃除」,維護細胞健康。




結果真的很快
一加入飲菠蘿酵素3蓋, 很快(1-3日)就完全康復
之後都要注意飲食和小心不要比冷氣長吹住個鼻
否則很易又傷風感冒


日常食療和生活習慣

-平衡體溫: 食溫性或熱性的食物
-食冰糖燉雪梨或燕窩 (滋潤)
-飲一杯熱鹽水,含在口中慢慢吞(消炎)
-停食生冷野、寒涼食物
-抗壓健康TLS飲食和運動出一身汗 (壓力也會容易令身體免疫力下降, 出現敏感)
-睡眠充足8-9小時

總結

哮喘或氣管敏感係一件好可怕嘅事
因為只係簡單呼吸、比風吹
都已經令到我有一種抖唔到氣嘅感覺
好驚自己真係會死
而且身邊嘅人亦都唔會明白嗰一種嘅感受係幾咁可怕

好感恩,整個過程只是兩個星期既時間\
我找出真正令我有事的致敏源
已經完全康復


最後若果有人有氣管敏感 / 鼻敏感

我會特別推薦早上空腹飲用 ISOTONIX OPC-3 菠蘿酵素  各3份

不嚴重時, 即保健份量可減少至2蓋+2蓋  

以上產品都可以在以下網站買到
♧ 網購

 代購Wtsapp order/ 查詢 :
95365455 Lydia Lai
其他地區

沒有留言:

張貼留言