2017年7月11日 星期二

TLS健康生活纖營計劃✯成功個案 2016


【行 TLS 21 Days 減20磅】
大家好,我係Yuki 背景係文員。
其實行 TLS 前,我是有75kg (165磅) 的,體脂高達34%
【上車九成人都會讓位比我坐】
我以前係著中碼至加大碼的級數,又好鍾意著裙,
因為褲要著加大碼我已經係接受唔到了,已經放棄左。
咁著裙既人呢~就睇起上黎好似大緊肚既, 
差不多有90%的人都會讓位比我坐......

同埋因為我結左婚
D 看更同鄰居會問我阿媽話: 
「你個囡係咪有左呀?」 好尷尬呢個情況

【Check 到身體有三成係脂肪】
直到在
認識到TLS 教練,Check 到體脂係去到34%
 (係好高!),教練話 :
「你身體入面有三成係脂肪黎ga wor」

【廿幾歲人有風濕、膝蓋痛】
同埋當時我膝蓋真會痛既,
咁我廿幾歲人話比人地聽有風濕、膝頭痛,
D 人都會覺得好誇張。但呢個係事實,
但我想自己身體係健康的,
於是我跟教練行左一次 TLS 21 DAYS 計劃,
已經減了9 kg (接近20磅)

【咁開始自信返晒黎,D 人唔再話我肥】
同埋塊面已經尖左好多,
咁知道有呢個12週既減肥計劃,
希望自己可以減到去結婚前的磅數,
咁我行完係輕過結婚前了😊

【好鍾意食野 甚至食到嘔要睇醫生】
同埋我係同所有女仔一樣,都係好鍾意食野,
食自助餐的,可以連續食兩晚,
好鍾意食野甚至食到嘔,去到要睇醫生食藥,
搞到成個星期都食唔落野果D 人黎既~

【一停了節食 做2小時運動 即刻反彈一倍】
咁所以我覺得TLS 計劃係好好,
可以令我識得去揀一D 健康既野,
唔會話好似以前咁節食,從十幾歲開始,
節食完之後,每晚做2小時運動,
碌呼拉圈一小時,跳繩一小時,每晚都做,
但一停左之後呢~ 就反彈一個DOUBLE 咁樣

所以我覺得呢個係好好既,就算要食自助餐
我都有野食囉,唔使話計卡路里

群姐:我參加的原因是因為我個囡,成日都笑我 「火車呔、巴士呔
我就話你的媽媽就係咁一世ga 喇
之後我就見教練KEEP 得好好,佢就問: 你想唔想呀?

咁我就諗, 調理下腸胃都好喎
反正腸胃都唔係咁好,因為3—4日先去一次大便

行左TLS 就覺得腸胃非常之好 ! 日日都有得去
咁我個囡都讚我非常之好,仲好皮光肉滑

其實只要有信心、決心,聽較練話就可以做到

覺得行完TLS後自己除左輕盈左,連皮膚都靚左
連朋友三個月無見,係街見到佢 都覺得D 皮膚靚左白裡透紅
連而家講野都自信左同其他人分享都係好隨心

 大家好! 我叫Berry,

我認識TLS 係因為去左Overview,上左個測脂磅,
知道自己的體質年齡比真實年齡大了十幾廿歲

其實自己都知身體唔多好
再加上朝早返工我係搭巴士既

經常一上車就會有人讓座比我
所以搞搞下我就會收埋D個肚腩

跟住搞搞下連巴士都唔搭,改搭地鐵
因為地鐵無人讓位比你坐😁

咁透過呢12週TLS 知道點樣選擇食物,改變飲食習慣

以前我和小朋友都很少食蔬果的
現在改變了,影響埋家人都健康了
如果未行過的朋友, 我都會建議佢地行一次
因為知道了正確的生活模式如何
其實過程中都有去旅行, 但都無影響我對食物的選擇



Hello 我係 Chris
我參加TLS 係因為我媽之前參加過,見到佢既身形改變了很多
咁我今年驗身check 到三酸甘油脂、血脂都偏高

醫生就話, 你 26歲就有呢D 問題,真係要減肥,好好控制下
咁返屋企話比我媽聽,阿媽就叫我參加

初初都好抗拒既,因為唔清楚係D咩
但老豆(Eagle)就為左鼓勵我,而一齊參加
過程中都會遇到困難,遇到食物對我的引誘
但教練都從旁協助,鼓勵我
望落去身型同數字都見到有好大改變
希望藉住這個分享,可以幫助到更多人

各位好, 我叫EAGLE現時60多歲
在五年前,我第一次接觸 TLS。
當時我58歲,重230磅,D 血壓越來越高,每次見醫生都要加藥
仲好不幸地之後仲有痛風...持續一年血液中尿酸高, 每晚腳趾關節都痛

痛風是專門侵襲40歲以上男人

真係會痛到跳下跳下
最不幸係我當時做地產代理,帶客上樓,你想像下我既困境...
真係喊得出腳趾公又紅又腫
痛風痛風,來如風、去如風
一個月有幾日特別痛,咁就慘啦,我男人黎ga ma

在12星期TLS 後,好好彩,我減走了30磅
痛風都走了,由當時開始無再復發
血壓亦漸漸下降,可以減藥

事隔4-5年,健康意識薄弱,慢慢開始肥返D
見醫生時,壞膽固醇一直慢慢過界,要開始食藥
當時見教練開班
見個仔都慢慢肥,想陪跑同個仔都一齊減
因個仔健康比自己健康更重要

行完一直無食醫生開的藥,行TLS 睇住D 數字去返標準
壞膽固醇由2.6一直降降到2.1
無試過頭暈或面青口唇白
以前都試過節食同勁做運動,但都唔得...仲搞壞身體

沒有留言:

張貼留言