2015年9月26日 星期六

【健康減肥】TLS-輕鬆減去三高、糖尿等超重引致的疾病

2011年9月

之前提到..因為想做姊妹時有model身型
所以決心要成功減到所以參加TLS

當中亦知道有其他參加者因高血壓、高膽固醇
糖尿病、關節痛、有腎石等問題而參加


閒聊時
才知道爸爸長期食用血壓丸的副作用已影響到腎臟😰
而且糖尿指數高升, 一直靠自己的方法減都減不到
很快有糖尿病的風險
真的不能再繼續這樣下去

2012年6月

始終身體是自己的
但身體有事是一家人的事

看看上一代人要面對和處理再上一代人的毛病就知道
醫療保險只是有出事後才幫到手
而且很多問題都不是可以返轉頭的

想過活得更好
更早保養、累積健康才是王道

2013年3月(沒有拉橫圖片的)


於是, 我和媽媽都大力推動他去參加TLS...
不但可減重, 而且可擁有重新的健康體質

以下是節錄他的減重成功見證分享


2015年2月

以前, 我都肥了很多年,
由結婚時開始到最高峰時都有180-190,
都食左20年多的血壓丸、降膽固醇藥.

試過其他方法自己減肥
以往有試過用其他方法減
例如多做運動, 踏單車, 行路, 游水, 7天雜菜湯…… 
但只減到 6-7 
同埋試雜菜湯都無味,試了半日見頭暈
TLS不同 : TLS 教 "不停食" 
揀岩既野食, 一餓就食, 不需捱餓

曾參加過營養師減肥班
以前醫生有介紹過政府營養師比我
要我戎口, 呢樣唔食得! 果樣唔食得!
但我好抗拒乜都唔食得
咁做人有咩樂趣呀?! 就無繼續落去。

直到參加TLS原因一 : 糖尿問題
到之後參加TLS是因為血糖升到7.5, 
醫生好凝重咁 叫我要減肥和戎口,
多做運動
否則會有糖尿病的危險,
之後又要Check 眼底、耳和腳
排期分3次去不同地方check.

有老婆推動
咁我老婆同個女知道之後
就同我講話有呢個<<TLS健康生活纖營班> >
都係營養師同運動教練設計出黎既班
但我本身都唔鍾意呢d , 
聽完個簡介會都覺得有無可能做到呀?!”


不過我老婆就同我報左名又比埋錢,
咁唔去唔得啦
不過, 我都估唔到跟住做
第一個星期已經減到10
直情覺得難以致信
而且只係跟住做, 好輕鬆地就有咁既成績



完結後成績
TLS完左之後,減了20
腰圍減了5-6
體內脂肪減了4.3%去返標準

飲食和生活習慣改變
參加左之後, 學左咩叫低升糖飲食,
飲食習慣改變了,多了做TLS教的運動,
以前只會踏單車,
現在多做了帶氧加肌肉鍛練運動
感覺到有真正的健康和行步路都輕鬆了,
以前感覺好論盡, 現在舒服好多
自信心增強了。

重獲健康、節省金錢和時間
以及最重要是
不用食降血壓丸
血糖正常, 過往三個月要覆診
現在兩年後先覆診。 
同埋最大收獲係慳錢好自然少出外食,
少看醫生,少請假, 慳返好多金錢和時間!

不會反彈,繼續減到


直到目前為止23, 腰圍減了7, 身體代謝年齡年輕了10
血壓、糖尿、膽固醇水平都合標準,不用再食了!

以上就是爸爸的分享了
我知道有很多人想減肥
但很多時都用錯了方法
而且坊間的營養師減肥方法也不同TLS
不但昂貴(要過萬), 而且效果、成績也不及參加TLS

TLS®健康生活纖營計劃是由美國一位DR.級營養師創辦的
目前推廣到美加、澳洲、台灣、香港等地
就快又開新一班了~~

開課日期:2017年6 

地點 : 寶林站新都城二期會所-星期
時間 : 6-8 pm
形式 :  小組6-10人/ 班


參加者經過TLS計劃後,
成功平均減去5-20磅、體脂肪6%、腰圍5.5
部分參加者反映高血壓、糖尿病、關節痛等身體問題均有顯著改善。

我們與坊間的減肥計劃有何不同?
並不是節食計劃並不是使用代餐
並不是計算卡路里、並不是只強調減去多少磅數


TLS健康生活纖營計劃
是一套教育課程
讓你認識如何正確選擇食物、運動和下定決心
每天持續修正你的行為
著重體脂和肌肉比率,改變尺寸
TLS是一套可以讓你一生持續執行的健康計劃
獲得永續的健康體形


內容包含低升糖飲食、行為修正和身體構成為你提供全面計劃,涵蓋達到健康、健美與纖營所需的一切元素,而不只是一套列出甚麼食物可吃和不可吃的限制。


事實上,TLS®健康生活纖營計劃的一個重要部份,是助你從日常多元化的飲食習慣中,得到健康。


想擺脫不良的飲食習慣
讓你的新陳代謝從新起動
現在開始健康生活方式。

科學為本-經驗為據

採用最新的科學資訊,並由醫生、研究員、博士和體適能專家組成的美國研究團隊研發而成
研發團隊在體重管理、人體營養研究和成功系統的經驗累計超過一百年


想減脂、增肌肉、收線條、減肚腩、
去水腫、瘦腿、腸胃差、食物敏感、
容易疲累、壓力大、嗜酒嗜甜等等,
經過這個體重管理計劃都幫到手

有意了解更多/ 想參加者

歡迎PM /  whatsapp 95365455 lydia
或預約TLS COACH面談時間
或電郵到 lydia.lai0805@gmail.com 獲取更多資料

**歡迎轉發開去

沒有留言:

張貼留言