2015年5月12日 星期二

【眼霜推薦】‎重塑彈力緊緻眼霜 | 皺紋 | 黑眼圈 | Lumiere de Vie®

日日戴口罩😷雙眼成為焦點,容易看出倦容及眼紋!
塗上眼霜後,用附送的金屬棒碌下碌下,即時感覺到涼涼地收緊眼袋,連在場人士都感到驚訝 (真是超開心)(≧ω≦)/❤️🌸💮


晚上配合 翡翠修顏美肌棒 jade roller,碌臉又碌眼,即時舒服到很快入睡 👍😪
第二天早上起床照鏡,雙眼明顯少了浮腫和黑眼圈,用手指都摸到緊實平滑、有彈性、無眼紋,好像去了美容院做Facial咁靚,即時見效👍👍用作黎急救殘樣一流‼️🤩

最近經常低頭看手機📱煲劇💻食好東西🥘雙下巴和頸紋很快現形!
用作全臉使用都可以,一次過塗在眼、臉、雙下巴和頸,有緊緻、小臉、淡紋及改善粗糙等問題

🎀含有突破性的獨家配方Pinoxide ®、乳木果油、甘油、角鯊烷、尿囊素、玻尿酸鈉 、醋酸鹽維他命E
🎀高效擊退浮腫現象,同時減淡黑眼圈、細紋及皺紋
🎀滋潤眼睛周圍的肌膚,呈現柔嫩光滑感、細緻無暇沉、細紋與皺紋
🎀配合附送的冰涼金屬棒在眼周按摩,可增加血液循環,以改善眼睛浮腫的問題

用家使用感
好開心!💕 話說有朋友仔明明早訓覺12:00前(仲早過我)
有化妝,但黑眼圈好明顯,好累既眼神
👀
即使喺美容院花費$6xx買eye cream,
跟化妝師學穴位按摩眼睛
都冇咁快咁明顯既效果

佢話:支捧真係好勁
加上我私下教按穴位^^
推動血液循環同提升眼尾

效果真係好快👍👍👏👏
仲好大瓶,包裝好靚

而且係平一半 !!




只係用一次,

已經feel到眼部的浮腫收緊左
雙眼皮明顯左🌟🌟 連續用幾日
直情見唔到黑眼圈
好似瞬間消失左咁







上一篇談到有支精華液 ☆凹洞救星☆連月球表面都修復到
真的是令我想起不得不提這瓶眼霜
因為超快見效 !




因為我其實從小到大,眼袋都比較大和浮腫係家族遺傳的,
沒辦法! 小學已經是這樣。。


從前讀書時期, 
都試過比一些多口的男同學拎黎講笑..><..
亦用好多其他方法/ 眼霜去眼袋,
最work還是去美容院做facial, 
但只可保持一兩日…
終於比我遇到佢!! 

眼部救星 ♥ Lumière de Vie®Eye Blam極緻妍亮眼霜 


有蓋, 有支捧捧, 可以更加保持衛生


呢張相, 影的時候已經用左一段時間, 
每次用的份量只是一粒綠豆大, 已經見效

用後雙眼可以日日好似做左facial去左水腫咁靚, 
仲要係即時見效 ~( ̄▽ ̄)~*
用黎急救殘樣一流


用法好簡單,
只要用白色尾部拎少許眼霜 
(這樣比較衛生, 避免滋生細菌)
便可均勻地掃上眼部四周,
再用金屬部份按下穴位、碌下碌下 
(有關穴位和碌法可私下教)
最後可用無名指輕按, 
以便更快吸收
待吸收好了之後才化妝

這樣便可以輕輕鬆鬆有Bling Bling 眼示人



金屬棒一般我是放在室溫已經有效
但亦有人會放入雪櫃
說凍用 可去水腫
熱用 (溫水浸) 可促進血液循環去黑眼圈

以前試過連續兩星期不用Eye Balm後…
(已經有化妝) 便開始經常有人問我:
”你係咪呢排好累?”

我答:  “唉呀…唔係呀~同平時差唔多la…
只係冇用Eye Balm結果打回原形”


回想起上一次, 我只是用完Eye Balm未買新的, 
有幾天無塗, 

連覺得我素顏同化左妝無乜分別的男朋友仔都問:
”你係咪好累?”(汗)

所以話呢...有陣時, 
有點錢真係唔慳得

世上無醜女人 只有懶女人


♥ Lumière de Vie® vs LA MER 
同頂級品牌La Mer相同之處 
運用專利配方, 結合海洋精華
可以高效擊退浮腫現象
同時減淡黑眼圈
減淡細紋及皺紋
深層滋潤眼周肌膚
令肌膚柔嫩軟滑、細緻無瑕
又係有金屬棒, 一15ml

現在換了新包裝 容量和成份都一樣

不同之處
Lumière de Vie®可改善眼部毛孔粗大問題  

但唔需要過千, 而係平而兩三倍既價錢~ 可以用到三至四個月

< 誠意推介比各位要靚既姊妹 >



Lumière de Vie® 蘊含大地和海洋精華, 含有多項專利成份
是皮膚的急救箱
適合所有膚質, 特別是25歲以上人士

🛒直接訂購連結 https://bit.ly/3lOoQn3 
或到以下網站查看更多美容彩妝好物
https://hk.motivescosmetics.com/beautyforevershop
🛒代購/ 面交/ 查詢 PM/ Wtsapp (852)95365455 Lydia
👇Wtsapp直接點擊👇
https://wa.me/85295365455 📲

沒有留言:

張貼留言