2015年11月23日 星期一

我的箍牙過程記錄分享(一) 脫智慧齒篇



自從箍牙後
發覺身邊好多人都好好奇箍牙會點? 
同埋好多人都好似我咁, 諗左好耐, 有意想箍
不如就在此分享下我的心路歷程和經過吧



最初去到油麻地的牙科診所
是由於同事介紹去洗牙好平
有基督徒浸禮證明就有折扣優惠(只需$250)
若填上一張親友/保健証明 比親友就可享優惠$300
而門診正價是$400


牙科診所 : 
基督教迦勒牙科中醫中心
地址: 香港九龍彌敦道490-492號盤谷銀行大廈11/F
***現在我跟開的牙醫已在香港大學站B1出口附近開診所***


最初去到只要想洗牙
因為左邊大牙和智慧附近有些腫痛
才記起今年還未洗牙和檢查牙齒
腫痛的情況維持了數天
才急趕地打電話預約, 幸好很快就有位
(隔了一兩天又無咩痛, 以為是太熱氣引致)

但去到, 一訓低, 牙醫何醫生檢查了一下
就發現有問題要照 X光(數碼掃瞄)-$200
是因為智慧齒迫住大牙
以致形成大牙後方有牙周病, 應該要脫了它

但因為以前看其他牙醫的時候沒這樣情況
而且太突然, 第一次去, 當時又沒有痛
所以一開始是婉拒地說: "我只是想洗牙"

在洗牙過程, 的確是記起智慧齒好像比之前長高了出來
之前還是打橫生, 沒頂住前面的大牙
加上何醫生耐心地講解有關牙齒的知識
洗牙的手勢比其他牙醫的好

又講中了很多的事, 例如是...
我習慣用口呼吸, 引致嘴唇比較乾
太迫易藏食物、牙齒發育會繼續移動令外觀更加擠迫
用得強勁美白牙膏多, 引致越來越多黑色的污積在牙邊等等的事
才開始覺得佢信得過, 講解比其他牙醫清晰詳盡細心
心想: 應該聽話照一下 X光看看最新情況 
對上一次已經是三年前的事

這部 X 光機的外形和照的過程對我來說都很新奇有趣
以前都是傳統的 X 光片(細片)
而新式的立體圖像機是全白色的, 仲有英文發聲
有個白色的環會圍住我360度轉一圈
感覺好像入了太空飛船的遊戲 (笑)


結果, 我看完了X光又聽完了其重要性
明白了長遠來說會對牙齒健康構成不良影響
就決定返去~ 再評估一下風險
格下價再Confirm (哈)
發現的確周圍都是最平的$1000(不開刀)-$3000(開刀)左右
而且地點方便, 一出地鐵站就見到了
就決定  脫就脫吧

2015年 7月 6 日
第一次只是脫左邊上下兩隻智慧齒
第一次打麻醉針
上面的不用開刀, 很快就拔了出來
過程不痛, 而且比想像中快
下面的要CUT 開牙齒露出來的地方
之後牙腳都要CUT開一半
過程只是感覺到牙醫真的很賣力、出力地拔它出來
特別是打橫生的那隻



手術後腫得很厲害、沒知覺的
口裡咬住紗布止血
用手指按下的時候, 感覺好像按落咸豬手的皮 XD


然後待牙孔開始有血塊堵塞血液繼續流出
才能飲一些流質的、凍的食物
例如奶昔, 雪糕之類的

但這樣食一整天身體實在太凍了
女仔不應食凍野,  凍飲會影響女性生理的
而且太甜會肥、會蛀牙



所以我就買了罐高纖蛋白營養沖飲
一來是試過其他蛋白沖飲, 甜得好怪、好難飲
而且一包不夠飽肚
而這罐比較其他的是最好味、平
用室溫水shake 下佢就已經溶到

成份: 

高蛋白質 (18g)
高纖維 (10g)
高鈣 (472mg)
天然代糖 (口感是甜但糖份極低 2.3g)
22種維他命和礦物質 (夠晒營養)

一定唔會因為食唔到野、營養不良引致有亞健康

飲完夠飽之餘又去到廁所

有雲呢拿和朱古力味
方便貪食的我溝不同生果轉下口味

試過了用叉~

將香蕉界成一片片
混合雲呢拿味shake shake下
好好味, 有得咬下
又試過用雲呢拿味溝木瓜 / 火龍果 / 奇異果 / 提子 / 蘋果 放晒入攪拌機打埋一齊

溝蘋果 : 清甜, 其他人試過覺得好味, 但我就喜歡濃味一點

溝提子 : 果味和甜度適中, 好像平時有清甜果汁味的酸奶
溝火龍果 : 好清甜, 好味過只食火龍果肉
溝半個木瓜 : 就好像平常木瓜奶的味道, 但鈣質仲高, 有472mg/份
 (飲完唔會有對奶敏感既反應,eg 搞肚, 有氣之類)



溝奇異果 : 酸酸甜甜好清新, 好開胃, 好好味

食完野就係食藥時間, 要食四種消炎止痛的藥

麻醉藥過後真係超痛...迫住要食


好彩屋企仲有支原味蘆薈汁
以前試過有暗瘡、喉嚨痛用黎消炎、排毒...都好快見效
的確係連脫牙後飲都舒服好多、快埋口


但食左一次藥, 已經 Feel 到副作用
所以都係用返自然療法

原味蘆薈汁Isotonix OPC-3 = 消炎、修復、抗氧化、排毒美顏、去暗瘡⋯



之後的晚飯
用了比平時花多四倍時間食
而且發覺燒賣好彈牙好難咬
呢餐都真係食得好辛苦



28/8  (有了第一次經驗後~又試下新口味)
第二次脫智慧齒後的晚餐 
如果是以前年輕、貪吃又不理會營養和健康的我
應該是揸住一桶雪榚隊和一碗粥

不過而家會拎住成桶原味原酪隊😆
自已加生果粒~一樣好味

下一篇: 我的箍牙過程記錄分享(二) 上箍脫牙篇

--------------------------------------------------------------------------------------------
如果想跟我一樣試下 高纖蛋白營養沖飲 、蘆薈汁  isotonix OPC-3 ?

按以下連結 > 搜尋名稱 > 加入購物車> 結賬 (即享2%現金回贈)
hk.shop.com/beautyforevershop (香港購物平台 : 可選郵寄/自取)
你的購物顧問為 Ms Lydia Lai


其他地方和網址亦能選購

代購 wtsapp order查詢 95365455 

沒有留言:

張貼留言