2013年11月9日 星期六

Beautifood~*


最近有次和朋友吃完晚飯後, 發覺全都是肉肉肉和麵, 全日一些蔬果也沒有, 未達到日日2+3, 即每日最少2份生果3份蔬菜, 又怎能擁有一個健康的消化系統和美麗的皮膚及身形呢? 所以我決定去"搵菜食"! 但是在街上, 要找到一間有菜吃的餐廳, 又好味,份量又夠(一碗半萬壽無薑碗), 價錢又合理的, 又談何容易呢?! 結果我們行呀行, 行呀行, 終於找到一間很吸引的小餐廳!~Beautifood~





睇到門口已經好吸引了因為係我讀FASHION DESIGN 時最鍾意的SHOCKING PINK!!同黑色第一印象係” 岩晒我第二睇到餐牌就覺得wo!” 因為選擇唔多又新奇有趣,岩晒我呢個鐘意試新野既人究竟咩係sushi burrito寶老團!? 八珍甜醋沙律又係點ga !? (好想試下!)


基於呢份好奇心再加上店內冇人價錢又唔算好貴決定入去試下佢咩料子(哈哈~)

周圍望下諗下之後最後揀左個salad & burrito combo 套餐:
3B, Beef & Black Bean 豉椒牛肉寶老團 & Salty Lemon & Seared Salmon咸檸三文魚沙律



由於時間既關係寶老團已經好快地喺雪櫃度被拎出黎翻熱然後比兩個好想快試下係咩味既人食左喇~所以冇圖:p 但真相可以自己去發掘 (哈哈~)

然後在等沙律的時候發現在bar 枱左手邊的電視裡播著一個肥肥地既男士周圍去試當地的風味小菜其中一個係喺一條河上的艇仔度食車仔麵餸係喺艇上即刻執出黎即炒的~見到都想食相信這位男士就係魔廚周遊列國去尋找當地的美食再加自己的創意成為獨特的fusion 這樣跟sweater design 很相似很欣賞佢的創意和玩味即刻google 才知道他是頗有名氣的!

這時沙律來了令人眼前一亮首先係夠..賣相又靚仲有一好脆既海用咸檸檬汁拌半熟三文魚及沙律菜,清新醒胃, 從味食過, 令人一再回味, 下次去灣仔一定會再來試新野的! 難怪牆上有不少明星明模來光顧的相片!

bar 枱前負責準備食物的兩位職員也很好, 一男一女, 很親切有善. 當知道我想再來的時候, 就讓我試試一下”走青”的自家製醬汁~ 很喜歡!很特別!

地址:灣仔莊士敦道60J Senses地下3號舖 

沒有留言:

張貼留言