2016年12月7日 星期三

最有效的快速减肥方法✯減走30磅✯連痛風、血壓高都走了 @ TLS健康生活纖營計劃成功個案

新一屆TLS®學員出爐了 !
每一位的故事都很吸引,其中對 Eagle 減重的心路歷程印象特別深刻 :

各位好, 我叫EAGLE現時60多歲
在五年前,我第一次接觸 TLS。
當時我58歲,重230磅,D 血壓越來越高,每次見醫生都要加藥,
仲好不幸地之後仲有痛風...持續一年血液中尿酸高, 每晚腳趾關節都痛

痛風是專門侵襲40歲以上男人

真係會痛到跳下跳下
最不幸係我當時做地產代理,帶客上樓,你想像下我既困境...
真係喊得出腳趾公又紅又腫
痛風痛風,來如風、去如風
一個月有幾日特別痛,咁就慘啦,我男人黎ga ma


在12星期TLS 後,好好彩,我減走了30磅
痛風都走了,由當時開始無再復發
血壓亦漸漸下降,可以減藥

事隔4-5年,健康意識薄弱,慢慢開始肥返D

見醫生時,壞膽固醇一直慢慢過界,要開始食藥
當時見教練開班
見個仔都慢慢肥,想陪跑同個仔都一齊減,
因個仔健康比自己健康更重要

行完一直無食醫生開的藥,行TLS 睇住D 數字去返標準
壞膽固醇由2.6一直降降到2.1
無試過頭暈或面青口唇白
以前都試過節食同勁做運動,但都唔得...仲搞壞身體


實在是很想跟大家分享有個這麼好的課程
就快又開新一班了~~


TLS健康生活纖營計劃

- 參加者經過12TLS計劃後
- 成功平均減去20磅、體脂肪6%、腰圍5.5
- 部分參加者反映高血壓、糖尿病、關節痛等身體問題均有顯著改善

我們與坊間的減肥計劃有何不同?
並不是節食計劃並不是使用代餐
並不是計算卡路里、並不是只強調減去多少磅數
讓你認識如何正確選擇食物、身體構成和下定決心,每天持續修正你的行為,擺脫不良的飲食習慣,讓你的新陳代謝從新起動

TLS是一套可以讓你一生持續執行的健康計劃獲得永遠持續的健康Lifestyle

科學為本-經驗為據
採用最新的科學資訊
由醫生、研究員、博士和體適能專家組成的美國研究團隊研發而成
研發團隊在體重管理、人體營養研究和成功系統的經驗累計超過一百年

如果覺得 3 個月時間太長, 
可以先參加入門版 3 星期 的修身計劃
TLS 21修身挑戰
參加者經過    4周的教育課程
-成功平均減去5-20 、2-5吋腰圍、2-5吋坐圍
-皮膚和身體年齡重返年輕狀態,比真實年齡更年輕
-這是一個簡單直接的計劃專為健康和快速地減重而設

有意了解更多/報名參加
歡迎聯絡  whatsapp 95365455 Lydia

沒有留言:

張貼留言