2016年11月28日 星期一

我的箍牙過程記錄分享(四) 出外用餐小貼士


2015年12月10日
仲係好亂好斜出黎~~個咀形好似反起左咁

因為犬齒未移晒落黎, 仍然係只靠大牙果兩舊補牙物料咬野
所有麵都咬唔斷, 只能食飯, 將一小匙飯放到最尾磨下磨下
雞翼、丸、薯條果D 都可以用刀叉整到勁細塊放入口, 出外同朋友食飯都幾唔方便
雖然睇落好斯文咁, 但真係要搞好耐食有得食
幸好有DIY三眼仔, 開心返~!
要Order d 淋少少, 易整細的食物先得~~




2015年12月26日
已經整齊左好多, 去泰國華欣玩+曼谷+倒數過年好開心 ( 有靚景+上鏡靚左 )
上下排牙之間的距離細左~可以正常食野!! 
最開心可以食麵、菜和生蝦剌身


2016年1月 上下排牙可以合埋
到左2016年年頭
過左最艱難的頭 2-3個月
D 牙勁快速地移位到正確位置
以這個速度來說, 估計年尾都可以完成 ! OMG
本身預計2-3年, 現在一年就OK?! 真的有少許驚訝
有點惜手不及
兩舊「浪」起牙的東西亦比我磨得七七八八 (笑)
加上好想正常發音, 唱歌、教TLS
终於等到何醫生都同意拆走佢 (YEAH~~)


2016年2月14日 (可以盡力咬到硬朱古力&麵包類的食物

點知一拆走左
上下排牙齒的犬齒尖位頂住左移位
下面兩邊有脫了牙的窿窿, 所以開始減慢了速度

過了一兩個月, 見到移動的速度明顯慢了
牙醫再建議我再加返兩舊野"浪"起佢~咁先會快
但我實在太為食了, 而且想正常發音
所以慢就慢吧~
咩都食唔到搞到我都有點情緒低落



2016年3月1日又去澳門食食食
唔使帶小剪刀, 可以食正常咬斷香腸個皮 (笑)

箍牙期間 出外用餐小TIPS

最緊要帶大量獨立包裝牙籤、L型牙縫刷和鏡仔
如果餐廳有乾淨洗手間就最好, 不怕別人目光可帶埋小水樽和牙刷
刷兩刷清潔了8-9成, 之後再用牙縫刷

約朋友食飯最好先 講聲~~只要有飯食的都可以~
再看看餐牌
有飯/ 芝士/ 白汁/ 雜菌/ 雞肉/ 肉粒/ 牛腩之類較淋的肉都好
食菜最好選芝士焗西蘭花之類, 比較淋身

因中式一條條的菜比較多纖維留在牙縫中間
食完之後一般要花 3-5分鐘時間清潔
食麵~都比較易有一兩條很短的留在牙縫
用水沖/ 用牙籤都好難清理~


食蘋果、雪梨之類的要切成一片片先咬到,
食橙、甘橘之類的有白色的纖維都係會留了很多在鋼箍中間
所以我會長帶Complete Greens 蔬果精華在手袋
一少食蔬果, 有熱氣快生/生了痱子, 一食完complete greens 蔬果精華即刻好快無事
(若果生痱用漱口水, 一般需1-2星期時間才清到)
什麼是Complete Greens 蔬果精華 ? (按此連結)
http://lydialai0805.blogspot.com/2015/05/complete-greensd.html
【保養/保健】Complete Greens™全方位蔬果精華◉踢走酸性體質,皮膚變靚d


忌食咖哩/ 橙色的醬料
試過一食完薑黃飯, 泰式金邊粉
d 透明膠即時變螢光黃色! 之後都會一直黃, 直到睇牙醫再換過新的
飲茶、咖啡、醬油都最好少食


以上分享~希望幫到大家了解更多~可能每個人感受和體驗不同
歡迎留言~~

上一篇: 我的箍牙過程記錄分享(三) 飲食篇 (附箍牙食譜)
下一篇: 我的箍牙過程記錄分享(五) 鼻敏感 x 寒背篇


沒有留言:

張貼留言